Technical Contract Manager

in Erembodegem

;

AquaSecurity is een bloeiend familiebedrijf gespecialiseerd in ontwerp, installatie & onderhoud van sprinklerinstallaties. Wij staan garant voor teamwork, vertrouwen en een familiale sfeer. Onze gezonde onderneming blijft groeien en daarom zijn we op zoek naar nieuw talent om ons team van 130 vaste medewerkers te versterken.

https://aquasecurity.be/

Technical Contract Manager

Misschien kan je het al afleiden van onze naam: wij zijn actief in de brandbeveiliging. Als sprinkler expert maken we sinds 1992 het verschil. Onze missie is om een wereld te creëren waarin brandrisico's geminimaliseerd worden en levens en bezittingen beschermd blijven. Met de kwaliteit van onze producten en diensten kunnen we concurreren met de allergrootste, al blijven wij met zo’n 140 medewerkers een gezellige familiale KMO.

Met trots kunnen we zeggen dat we blijven groeien, vandaar we op zoek zijn naar vele nieuwe collega’s, waaronder een nieuwe Technical Contract Manager.

Werken bij Aquasecurity, waar mag ik me aan verwachten?


Als Contract Manager bij Aquasecurity ben je verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van technische contracten. Je zorgt ervoor dat alle contractuele verplichtingen worden nagekomen en dat de dienstverlening aan klanten van hoge kwaliteit is. Je werkt nauw samen met verschillende teams om ervoor te zorgen dat projecten binnen de gestelde tijd en budget worden afgerond.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Beheren en monitoren van onderhoudscontracten om de naleving van contractuele verplichtingen te waarborgen

  • Onderhouden van klantrelaties en optreden als het eerste aanspreekpunt voor contractuele en technische vraagstukken

  • Het opmaken van technische offertes

  • Coördineren van de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden in samenwerking met technische teams en onderaannemers

  • Analyseren van de prestaties van contracten en proactief kansen voor verbetering identificeren

  • Opstellen en actualiseren van contractdocumentatie en rapportages

  • Technisch adviseren en oplossingen bieden voor onderhouds- en servicevraagstukken

  • Samenwerken met servicetechnici om ervoor te zorgen dat alle werkzaamheden correct worden uitgevoerd en gedocumenteerd

  • Zorgen voor de naleving van wettelijke en veiligheidsvoorschriften en bijdragen aan de tevredenheid van de klant

  • Initiëren van facturatieprocessen en actief zoeken naar verbeteringen binnen de organisatie

Naar wie zijn we op zoek?

We herkennen graag het volgende bij jou:

  • Minimaal Bachelor of Master in een technische richting

  • Sterke analytische vaardigheden en oog voor detail

  • Grote verantwoordelijkheidszin en teamspeler

  • Autodidactisch en in staat zelfstandig te werken

  • Uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden.

  • 5 jaar ervaring in een technische (Back Office) functie is een grote plus

  • Tweetalig (Frans en Nederlands)

  • Ervaring met Microsoft Office en ERP-systemen

  • Ervaring met financieel management en rapportering

Wat krijg je hiervoor in ruil?

Naast lid worden van een enthousiast team binnen een dynamisch, innovatief & financieel gezond familiebedrijf, bieden we jou ook nog het volgende:

  • Een full-time vast contract van onbepaalde duur.

  • Je kan je verder ontplooien dankzij diverse interne en externe opleidingen.

  • Een uitnodigend salaris dat in verhouding staat met je ervaring.

  • Aanvullende extra legale voordelen zoals km-vergoeding, maaltijdcheques van 8 euro per dag, groeps- en hospitalisatieverzekering DKV

  • Wij werken in een 40-uren week, dus naast je wettelijke 20 vakantiedagen krijg je er nog 12 ADV dagen bovenop.

  • GSM & abonnement.

  • Wagen en tankkaart

  • Op regelmatige basis zijn er verschillende after-work events.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Met inachtneming van de verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming), geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?